4/12♥

Svar på frågestunden!

1.Vad skulle du sjunga om du sökte till idol?;)
-
Wind beneth my wings

2.Vem gillar du :)?<3
-fullständigt hemligt

3.varför sjunger du INTE bra?
-gud gav mig den  gåvan att sjunga fult

4.varför är jag så bäst baby? :o
-hhhi, du är bäst..efter.. mig :D

5.Vilken årstid gilla du bäst? och varför?
våren.För att det är så mysigt med alla blommor som blommar och ah.

 
6.varför är jag bääst?:)<33
-näst bäst, jag är bäst :)

7.tänk efter nu! efter alla år som vi känt varandra så vilket är det mest UNDERBARASTE minnet med mig? ;D <3
-hmmm..maja. det r nog när vi tittade the grudge 3 ;)<3

8.Varför lärde jag känna en så underbar nellie ??
-för vi både träffades på tonår:)

9.  kan inte svara på de han skrev.. r för ledsen för att tänka..:(







GODNATT ALLA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!