glömmer bort och blogga hela tiden.. men ska skärpa mig!

Hej mina älsklingar!:)
va ett tag sen nu med, jag glömmer bort och skriva nu på helgerna eftersom jag har så mycket för mig..
Men nu ska jag blogga mycket i helgen!  vi kan börja med i..
Fredags:vaknade man tidigt och typ bara latade sig innan jag stack till skolan med skol bussen,vi gick inte hela dagen eftersom vi hade Orienterings prov, öhm,.. de gick skit.. hittade inte 3an så stannadepå den hela tiden, så fick ig :'(:'(
Men iallafall sen efter skolan åkte sanna med mig hem,så snackade vi och typ hade värsta dampet på Petville HAHA..
snacka roligt (:  efter vi hade ätit och varit några timmar åkte vi in till Halmstad och skulle till Tonår, så gjorde vi egen Pizza hahha.. ah blev ju lyckat.. våran pizza smakade verkligen fisk! , jag kom i samma grupp som Allison, och Emelie! :) men de va grymt roligt att göra de, eftersom de blev mjölkrig!
Efter tonår åkte Sanna maja och allison med oss hem så sov allison hemma hos mig inatt , va roligt, vi va ute och gick på kvällen och diskuterade killar ;;)
sen typ snackade vi med Philip<3 hela kvällen! :)
men sen somnade jag så snackade bara allison med han,medans jag sov :)

bilder sen igår☺
först från orienteringen (:

& Nu sen tonår :)
emelie ,robert och philip<:)
'
Madde och mmaja
SAnna,maja och maddes pizza =)
min,emelies och allisons pizza :)
tack för en toppen kväll!♥

Idag/Lördag: Vaknade vid halv 10 idag ,allison sov hos mig, va jätte kuligt igår!
Men vi satte oss vid datorn med en gång och tittade lite bloggar, sen käkade vi lite frukost.. haha allison och jag är världens matvrak! ;D
Sen drog vi hem till henne och bara sov på hennes golv som 2 små lamor (L)
sen nu har jag precis kommit hem och chattar med sanna och bloggar och ska snart hissa & Dissa PUSSAR (L)
här får ni en bild på mig och allison!
PUSSAR (L'

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

fiina pizzor XD<33

orienteringen va inte så svår faktist så fattar inte hur du kan få ig (A)<3

2010-10-09 @ 22:17:59
Postat av: nellie andersson

de va sådär.men 3an hade allison gömt så inte så konstigt, xd<3

2010-10-09 @ 22:47:18
URL: http://neellieandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag är så ful på den bilden.

Våran pizza var inte god :(<3

Älskar dig<3

2010-10-11 @ 13:18:25
URL: http://lillmaddeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!