godmorgon!

Godmorgon alla! :)
Själv har man vaknat vid 9 tiden idag hade en jobbig dröm..
om ngr timmar är det gudstjänst, sån där dag när man ska skänka saker som kommer ur jorden, och sen blir de en auktion med sakerna efter gudstjänsten.
Efter gudstjänsten ska jag ut och gå eller springa för behöver den energin för att klara av dagen.
Idaag på Guddstjänsten ska jag och maja bära ljusen och Julia ska bära Korset, trevligt, skulle inte förvåna mig om jag tappar ljuset xDD
Efter gudstjänsten ska jag nog fråga alli om vi kan ses en stund och gå en runda.. sen ikv.. blir det att läsa på till prov om is tiden ! :)
Men nu ska jag sätta mig framför tvn och äta frukost och titta vänner!
MUMS

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

Vi har oxå det ... Det heter att ni ska göra en evalje position elr nåt ;G

2010-10-10 @ 11:57:05
Postat av: nellie andersson

position?;o<3

2010-10-10 @ 11:57:46
URL: http://neellieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!