HEJ ALLA MINA KÄRA LÄSARE!!

Hej..!!:D
nu var de ett tag sen igen ,jag har ju verkligen fullt upp hela tiden,
  • är det inte skola är det läxor.
  • är det inte läxor är det träning
  • är det inte träning är det va med kompis
  • är det inte kompis är det blogga
njaa,,ungefär så är det ja,.om man räknar denna och nästa vecka har jag haft/ska ha 8 prov.. så inte så konstigt att man inte hinner med !
Igår: va jag i ullared med mamma, maria och marias mamma..Det va fan fett nice, först va det skolan efter det gick jag hem till maria så va alla redan där,så åkte vi, köpte min mobil fast i grå ville inte ah rosa..
sen träffade vi maja (syster) och Min Moster där! va kul så maja va med oss i gekås hela tiden sen:)

Idag:vaknade av att maja ringde mig, jag hade försovit mig, så mamma körde mig, men kom i tid iallafall!!
skolan va okej,men hade Biologi prov, usch gick la sådär hoppas iaf på ett G/Vg...så på spanskan fick jag tillbaka mitt spanska prov med, fick ett G i betyg..men blev ändå nöjd.
Annars efter skolan hängde maja med mig hem så va vi först här o knarkade godis,sen klippte jag mig, och efter de hade vi träning, så nu har jag nyss duschat!  :)
resultat av klippning..
jag och sanna i skolan.

Kommentarer
Postat av: maja

bäst på gekås eller (aa) <33

2010-10-20 @ 23:23:58
Postat av: maria

hahaha love er<333

2010-10-21 @ 06:03:27
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!