hmm.. tråkigt eller vadå?:)

Hej!
'
fatta att jag har det tråkigt eller...har suttit hemma hela dagen sen 12 :(
Men snart funderar jag på att gå eller springa en liten runda, mår inte alls bra,har fett ont i magen med, kan inte äta, känns som att jag ska spy eller något.
hmm.. Sanna sov hos mig inatt btw, va kuligt, och igår kväll hade vi Tonår också, kul som vanligt :):):)
Imon vet jag inte vad jag ska göra, blir att gå till kyrkan här i torup..även fast det är lite lamare än frälsis, så måste man eftersom man konfimerar sig där.

och ah.. nu har jag fått skolfotot:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!