hos pappaa

Hejjj!
nu har jag inte bloggat på ett tag, men nu är jag iallafall hos pappa,efter tonår igår så åkte jag och allison hit och nu har vi sovit här i 2 nätter med idag, :)
vi har haft as roligt, idag har vi träffat min faster och mina kusiner!!
och så har vi varit ute och gått med mina syskon, jätte roligt har vi haft de,.hihi
men nu har pappa laddat ner Eclipse som vi ska titta på hihi PUSS!
jag Ercan och Jasmina!
Ercan min lillebroooor
lilla jasmina! :)
pappii och jennilie! loveyouuu
PUSS&GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!