♥länge sen nu, min data har krånglat♥

Shaa!
va ett tag sen jag bloggade nu! men jag lovar att  jag ska blogga mera nu!
Kan börja med  i ..
Fredags: va det skolan först på morgonen, sen efter skolan hade jag och sanna sång, så vi fick någon konstig romantisk låt i läxa som hette typ: "I don't know how to love him" hahah den sög
efter sången hade vi träning så idag fickm vi börja med friovolt!!! YEEEEEEEY!!! men va typ as läskigt ! men så ska vi ha en uppvisning i halloweeen  i örna hallen! kom gärna och titta..och efter träningen stack jag occh sanna utanför örnahallen, och mötte Donjeta,Sara,floridona,linda och lillla eldiiit :D
Idag:vaknade vid halv 10 och typ fixade mig, och så kom flori till mig 11 och vi hade as kul! hahhaha sen så skulle vi gå och köpa godis och glass, så mötte vi sanna och allison,men sanna skulle hem med en gång, och allison hängde med oss hem, men hade as kul! nu har floridona nyss åkt hem! :(
men ah ikväll blir det att ha film kväll! :)
PUSSAR


Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

kommer om jag inte åker te Stockholm under lovet ;)<33

2010-10-02 @ 23:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!