♥morgon morgon..♥ något av det jobbigaste som finns!!

Godmorgon på er alla! nu så sska vi tralla ..... I LOVE TORUP :)
AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA.. snacka om morgon damp eller? nu har jag pluggat i 1 timme och klockan är 07:06 xD haahahhahahHAHHAHAHAhhahahahHAHHAHhahhahaHAHhahHAHHAHahhahaHAHhaHAHhah...
aja.. om ca 35 minuter så åker jag till torups skolan och tar bussen till Örna Skolan, trevligt eftersom jag har slöjd idag! mitt favorit ämne då, förutom Hemkunskap (;
Efter skolan ska jag med min kära fahrije hem , så ska jag va hos henne till klockan halv 6, för klockan kvart i 6 har jag utvecklings samtal, lame... och sen måste jag köra direkt från mitt samtal till --->> TRÄNING (DANS) YEYYY!:D;D
hhahah.. okej.. nu ska jag sluta dampa vill inte gå till skolan med över energi, kan ba inte koncentrera mig på lektionerna då , hehe :)
Pussar!♥

bild sen lääääänge sen nu, dagen innan lalandia med maria denna bilden togs :)
Puss                 // Nellie☺♥

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

hahah naw , va så i skolan fan nice juue XD

ush på örnaskolan enda bra med den är att du går där :O

2010-10-06 @ 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!