SJUK :(((:(((:(((:(((:(((

HEj!
Idag är man sjuk vilket verkligen suger, har nyss vaknat av att mitt alarm ringde,men va bara och stänga av det skulle ju ändå inte till skolan, men ska förhoppningsvis dit imon eftersom efter skolan ska jag och mammi hälsa på maria och hennes mamma sen ska maria med mig och sova hos mig! va jätte längesen!
Om några timmar kommer allison med min geogrrafi bok med, eftersom jag har prov på onsdag! :( kommer gå fail!:(:(
Men iallafall nu har jag suttit och skrivit en lista om vad man kan göra när man är sjuk!..ska göra lite av de nu puss
blir nog att göra 2an,1an,5an och 4an:D


Kommentarer
Postat av: maria

kommer bli kul ::<3333333333

2010-10-11 @ 12:34:28
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/
Postat av: fiisken ^^<33

kommer med klubban med :O<3

2010-10-11 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!