Söndag24/10-10

Nu är det sent, och jag ska snart sova, Idag har jag varit på Frälsis och haft söndags skola för småbarnen :)
Jag & allison fick hjälpa till i mellanstadie gruppen, och brianna i Småbarns gruppen.
Efter de hängde allison med mig hem, så tittade vi på vad vi skulle ha på nyår i Norge, så ska beställa det imorgon, ett par skor & en as nice klänning till nyårs festen!

PUSS

HAHA.. när vi va färdiga med att hjälpa barnen, ah som ni ser, heeeeelt slut (:

aww.. lille lille kiiiiiiiiiim  Carlén :)

Men nu ska jag sova, är grymt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!