typ halft sjuk..xD

Hejjj!
Jag är typ sjuk? haha.. mesigt..xD
Jaja, men iallafall,skolan va la sådär va skit jobbig för jag är ju typ halft sjuk.
men skit med att inte min bästis va där.. ;/ (alex) haha ;D
Sen gick jag jag hem till morfar en stund, och fick 100 spänn eftersom jag fick vg på engelska provet, sen blir de 200 av moster och 100av mamma (:
Sen imon blir det skolan, med orienterings prov ska springa VG-MVG banan, med flori, hoppas på ett mvg eller vg eftersom jag får pengar!
Efter orienteringen blir det att förhoppnings vis träna tror jag? xd
och sen blir det att åka till kääära tonår ! efter det sover allison hos mig! de e nice!
men.. nu skulle jag vilja ha hjälp! för att jag ahr tittat på klänningar! och undrar om ni kan välja en från övre raden och en från den nedre?! då är ni bäst! PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

provet suger fan , sprang vilse sprang på 1 timme och 50 min elr nåt och det är vg man måste komma under 55 min elr nåt för att nå mvg -,-<3

2010-10-07 @ 21:20:49
Postat av: rikard

längst up åt vänster<33

2010-10-07 @ 21:22:20
Postat av: sanna

HAAHAH JA,JAG VET ;) älskar dig med <3<3<a3

2010-10-09 @ 16:39:18
URL: http://sannasvenssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!