förlåt för jag inte har bloggat!

Hej !
har varit hemma ett tag nu,skolan idag va okej, kunde varit bättre, om en stund har jag träning (dans) ska bli skit kul!:)
Innan i skolan gjorde vi inget speciellt.. men imorgon har vi dragkamp, 7or - 7or , 8or- 8or ,9or- 9or osv.. kommer bli as kul! eftersom jag skippar lektioner då!
Imon efter skolan ska jag va med allison tror jag, roligt..
Men nu ska jag på träning eftersom maaja och sanna hämtar mig, efter träningen blir de till hylte och sova hos Mariia bästis (L)
PUSSAR
BTW.. jag älskar min andra bästis, Aleeeeeexander friiiiiiisk mest!=)<3
En bild från när jag skulle va emo HAHA.. PUSS!(:

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

scaarryyyy eeemmmmoooooo ,

loooove uu moooreeee =D<333333

dans ... XD

2010-09-22 @ 19:42:53
Postat av: Anonym

hahaha mobboffer!!!

2010-10-03 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!