lång dag idag!!

äHej !!

Nu sitter jag hemma i soffan farmför tvn och tittar på någon skit! as tråkigt! men bloggar ändå så skit samma..
har nyss kommit ut ur duschen, köpte något nytt schampo  som typ skulle göra håret mera glänsigt och mera volym, gissa vad? gissa vad? hihi.. självklart köper jag det ..(a)
Man ska ju alltid prova,men de stank apelsin så va lite dåligt..men nu sitter jag ny duschad och ska snart äta eftersom maten är färdig!
Innan på lektionen hade jag och floridona så himla tråkigt så vi tog lite bilder som kommer snart!
Efter skolan tog jag samma buss som sanna så släppte han som körde bussen av oss vid konfan, så hade vi konfa.. När vi hade fikat och så på konfan gick vi en promenad på kyrkogården.. när jag hittade en viss grav.. ni får se längre ner på bilderna vems det är.. ;/
Efter konfan mötte allison mig.. TAGGA NORGE!
PUSSAR!!


bild p mig och maria b'stis!♥




wille och pontus ,pluggisar!!



ungefär 7år sen nu.. saknar dig massor..
allt va så mycket bättre när du va vid liv.. jag kunde alltid prata med dig.. varje gng jag hade något problem..
Vi saknar dig.. hoppas du har det bra vart du än är.. iloveyou...

PUSSAR..



PUSS

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

Norge ?:O<3

2010-09-28 @ 21:44:06
Postat av: sanna

fin bild på dig och den där blondinen ^^ <3

2010-09-30 @ 16:03:35
URL: http://sannasvenssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!