läxooor har inte hunnit och skriva på as länge nu! förlåt!

Tjo bloggen!
har inte hunnit skriva på 2 dagar nu bara för att jag har haft så mycket för mig!
Så därför ska jag försöka berätta allt som hänt nu!
I fredags: åkte jag, maria och linn in till stan och shoppade lite och åt, hade jätte trevligt,men de har jag redan skrivit om!
I Lördags: Vaknade jag och allison hemma hos mig eftersom hon hade sovit här,men hon stack hem redan 12 eller något..
Så bara va jag hemma och latade mig och pluggade lite, och bloggade (H) , sen kom allison igen , så senare på kvällen sov vi hos henne och hade skitt kul,men somnade as tidigt ! och innan där på kvällen va vi med Jesper och Pontus hela dagen ! va as trevligt, och tidigare på dagen va vi med, Max ,Frank och Robin med, skit nice
I söndags: Sov jag hemma hos Maria, va jätte roligt, kom dit vid 6tiden så satt vi vid datan typ med en gång så tittade vi bdb och lite sånt , bloggade och saker, efter det satte vi oss och tittade på the haunting in connedicut, den är så himla läskig,men sorglig som fan i slutet! när han.. ähh, ska inte titta, då avslööjar jag den ju! Ni borde verkligen se den! ni kommer inte ångra er!
Idag:bara varit hemma och pluggat hela dagen!PUSS
HÄR KOMMER BILDER FRÅN IDAG!
PUSS

Kommentarer
Postat av: linn carlsson

älskar dig med bästavän!:D<3

2010-09-20 @ 20:43:00
URL: http://liinncarlsson.blogg.se/
Postat av: fiisken ^^<33

awwe ^^ <3

pluggarN :D<3

2010-09-21 @ 16:39:02
Postat av: maria

PUSS BÄSTIS<3

2010-09-21 @ 18:56:22
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är den sötaste av alla nellie :D<333333

2010-09-21 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!