Ny vaken :)

Hej!
har nyss vaknat för en stund sen, vaknade vid halv 12 tiden av att allison gick på toa , hon sov här inatt.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra , men hoppas på något kuligt!
Eftersom det är lördag, och vem fan vill sitta hemma på en lördags dag/kväll? ;o haha
Igår va jag i skolan på dagen , va riktigt nice, vi hade Hemkunskap, Denna gången lagade jag mat med Floridona, och vi skulle laga fallaffel, va rätt gott,men ganska krångligt eftersom vi fick göra själva fallafflarna helt själva.
Nästa gång blir det att jobba med Jesper, då ska vi laga Trippelmacka, med bacon och champinjoner med krossade tomater! MUMS
Efter Hemkunskapen hade jag och Sanna Sång, så fick vi i läxa en låt som hette Nemo-nightwish.. den va la så där.
Sen tog jag, Maria, Linn och Sanna hallandstrafiken hem, eller iallafall sanna hoppade av vid torup och jag , Maria och linn åkte in till stan och shoppade, och käkade på KinaResturang! va riktigt gott, jag tog typ så de va 3små rätter med ris, och sen efter rätt fick man friterad banan med vanilj glass, va riktigt nice!
Men här kommer bilder på vad jag köpte istan idag! :) PUSS
denna halsduken fast i svart!:)
Detta va då de jag köpte i stanm+ ett par svart leggins som jag inte hittade!
nu kommer det bilder från de jag hade beställt från hm som kom igår!
PUSSAR // Nellieandersson :)

Kommentarer
Postat av: maria

de är skit fint :D<33

2010-09-18 @ 14:10:50
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/
Postat av: sanna

mkt fint ! <3

2010-09-18 @ 14:26:40
URL: http://sannasvenssonsanna.blogg.se/
Postat av: jetiiiis

allt är jättefint gumman!:)<33

2010-09-18 @ 14:55:04
URL: http://jetushhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!