svar på fråge stund

1. från  maarrebbarre.blogg.se : om du fick pierca dig någonstans i ansiktet vart du skulle det varit?=)<3
Mitt svar : hmm.. just nu är jag lite sugen på att pierca mig i högra sidan av näsan! :)
2.från , farushhh.blogg.se : varför är jag bäst ? ;o<3333
mitt svar: just nu är ju jag bäst,men nu ska jag vara snäll och dela med mig så vi är bäst tillsammans! men tror du är bäst eftersom jag delade med mig av bäst heten :)<33
3.från, Anonym : varför blundar du alltid på alla bilder?
mitt svar: döljer mina fula ögon :)
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: fiisken ^^<33

okey om den anonyma frågar vrf du alltid blundar på alla bilder kan den ju kolla på din header där du visar 2 riktigt fina ögon. ?



Ingen kommer var alika bra som dejj aldrig nånsing ;I<333333333333333

2010-09-19 @ 22:23:37
Postat av: Anonym

En fråga till varför blåser du upp dina kinder på dina bilder och kollar ner i marken?

2010-09-22 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!