trööööööööööööööööött xD

shaa!;D
har nyss kommit hem från Kyrkan, den va la sådär,.men de va liiite lamt eftersom prästen typ sjöng heeela tiden så vi va tvungna att sitta still hela tiden vilket inte jag är så bra på ..men det fick gå iallafall
inatt sov jag hos allison,men jag gick och la mig redan halv 10 hahah ;D
sen imorse åkte vi till frälsis så har varit på 2 kyrkor idag yippiii meee!!! :)
men har inte så mycket mera att skriva om, för nu ska jag äta har inte gjort det sen 12 imorse har ju haft fullt upp!
PUSSAR!(:
Bild på min outfit idag..
linne-bikbok
jeansleggins-bikbok
armband-egengjorda

Kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig mera bästis!<33

2010-09-26 @ 18:57:05
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/
Postat av: fiisken ^^<33

ora lägga sig 10e på en lördag omg XD

ät på du bara måste du fan XD<3

2010-09-26 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!