arm...xd

hejsan allaa

nu har jag precis kommit hem från akuten! så trevligt..
idag på idrotten fick jag en väldigt hård kram, och då knäckte min arm till, så först trodde jag bara att de inte var nånting, tills vi satt och åt, jag fick så himla ont,kunde inte röra armen alls, de bara gjorde så himla ont..
sen på hemkunskapen, bad jag Jonas (lärare) kolla på armen,så tog han in lisa (lärarinna) så trodde de att de va nått i armbågen som flyttat sig, så fick gå till skolsköterskan strax efter de hade fixat bandage, skolsköterskan vågade inte ens röra min arm som jag skrek av att jag hade så ont.
hon ringde torups vårdcentral,och jag fick åka dit och vänta i 1 timme, sen fick jag komma in, doktorn kände på armen, och kände att "nått var fel"han ringde akuten och skrev en remiss om att jag skulle dit med antingen taxi eller bil,så kom vi in till halmstads akut, så fick jag röntga 9 bilder,eftersom doktorn trodde den va bruten eller att jag hade en spricka i den, vilket jag absolut inte höll med om, så fick sitta 2 timmar yttligare efter de och sedan kom de ut med svar och sa: du kan åka hem, vi trodde detta var en spricka,men de visade sig vara en nerv,som kommit i klämm, och en väldigt stor stuckning på högsta grad.. så nu.. går jag runt med mitt fåniga bandage hahah:)

Nån annan som haft en sån toppen dag? ;)

bild på mig..och min vackra arm..*host*


//nellie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!