2/2- 2011.. & jag är sjuk :(

Sha

Idag åkte jag hem från skolan eftersom jag hade mega ont i magen & huvudet.
men mamma kunde inte hämta mig, så fick min kära morfar göra de istället. så åkte hem till han först eftersom mamma inte va hemma, så somnade jag hos han i 5 timmar, sen åkte jag hem till mig och åt lite, och tittade på massa program på tvn, tx Sveriges mäster kock.. bra att min favorit fick stanna kvar!
men nu sitter jag och tittar fuskbyggarna & är tvungen att drcika vitamin drycker.. dom va fan as dyra gick på 200 spänn för båda, den ena kallas typ BlutSaft & den andra för Chi San de  båda smakar verkligen järn, eftersom de innerhåller både järn & massa olika vitaminer som kroppen behöver,järn & vitaminer när inte kosten räcker till.
nu ska jag lägga mig ner & titta på Gossip Girl.. XoXo Gossipgirl you know ;)
Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!