Dag 8,9, och 10☺♥

Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför?
-Okej.. det som behövs göras nu, är att spara pengar till en xperia mobil :D
dör att de går inte ringa folk, eller dom ringa mig, för jag kan inte svara isf :/

Dag 09 - Något du är stolt över de senaste dagarna?
-något jag är stolt över..måste vara mitt prov i religonen, blev jätte nöjd med resultatet även fast det bara va ett vg, så va det inte långt ifrån ett M :)

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad?
usch, jag har många såna låtar men tar de jag använder mest då..
när jag är arg lyssnar jag på: Not Afraid - Eminem

när jag är glad lyssnar jag på: Jag vet du vill ha mig - kobojsarna
när jag är lesen lyssnar jag på: Längesen - Petter & veronica

när jag är uttråkad lyssnar jag på: lemon tree- fool's garden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!