♥Dead By April!

YES YES YES!
nu ska jag göra avundsjuka! gissa vilka jag har lyssnat på och kramat och bara haft de soft med idag? :D
svar: DEAD BY APRIL!

jag är så himla lycklig! de är bäst av allt! sjunger bäst och allt! så lycklig, sen i låten Promise me, kom Zandro ner  och kramade mig och höll om mig ;) ahhaha ! avis eller? :)
så typ gick han ner på knän på scenen och tittade mig in i ögonen och sjöng ! hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihi!
så nu har jag nya idoler! de sjunger så himelskt underbart bra!
jag har typ gråtit för att jag inte fick hänga med till göteborg med dom! och att de inte kan sjunga varje dag för mig!
men här kommer bilder på när han kom till miiiiiiig!




om ni undrar så är de jag som håller den gråa mobilen med rosa tröja! han kom ännu närmre :D
jimmie^^




som ni ser har jag haft världens bästa dag, och är skiiiit kär i Zandro Santiago!!


PUSS kommer fler bilder nån annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!