♥kakor?!

hej

innan sa sanna att kakorna hade kommit,då fattade jag.. NADA
dem hade beställt kakor i klassen när jag va sjuk, så lämnade hon dom här, 20 stycken burkar.. tänkte hur fan jag skulle lyckas sälja dem?
på ca 6 timmar.. är alla slutsålda!  jag köpte 2 själv..men va så jädra sugen!
Nu lagar jag hemma gjord kina gryta, med grytbitar, minimajs,champinjoner, och Böngroddar m ris! älskar de, fast de innerhåller en hel burk kokkos mjölk! :o
Om en halvtimme börjar Let´s dance, får jag inte missa, undra vem som åker ut ikväll! ^.-
puss, har en fortsatt trevlig kväll.. och jag saknar alex bästis♥


sannas bild, men på mina kakor :D köp & köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!