♥ lite raskare!!

Heej

vaknade vid 9 idag, satte mig vid tvn och tittade på skärgårds doktorn, och åt frukost, en fralla med ost och gurka! muuums!
senare vid 3 ska jag till maria, med mamma eftersom hon ska fika med marias mamma, så ska vi planera vart vi ska åka i sommar, vi 4, tror de blir, skarasommarland,bakken,bonbon eller öland eller något, hmm eller kanske liseberg, men redan bestämt helt att jag ska dit 3 gånger i sommar ändå, så spelaar ju ingen roll!
men nu tittar jag på tv, ska snart städa rummet! puss


Kommentarer
Postat av: sanna

omg,floris jävla modellögon.blir så avundsjuk asså ;) haha <3

2011-02-23 @ 19:19:37
URL: http://sannasvenssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!