♥öron inflammation!

hej
har nyss vaknat, har inte kunnat skriva på 3 dagar! eftersom allt har varit upp&NER helt enkelt..
i lördags så var jag i stan med sanna,jessika och vina, men fick öron inflammation, så fick åka hem straxs innan bion.. skit med.
igår var jag hemma hela dagen, mådde skit, nu mår jag lite bättre, så ska försöka gå ut och gå en sväng..
här kommer bilder som sanna tagit från lördags, och sen btw, blev inte att åka till sätila eftersom jag fick skiten.





nu ska jag äta hemmagjord glass och titta på vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!