♥snark

Hejsan Hejsan !

Nu har jag precis vaknat upp från en väldigt konstig dröm..men skulle ändå önska den vore sann..
just nu ligger jag fortfarande i sängen och tittar upp mot akvariet, och funderar på vad jag ska käka för frukost.
Vid halv 2 är det övning för uppträdandet som börjar klockan 3! är så himla nervös.. vilket jag ska sluta va, så de inte slutar med att jag spyr på scenen eller nått hemskt.
så ska vi sälja fika när de andra sjunger också..kommer bli trevligt.
sen ikväll skulle nog allison sova här, va ju inte helt säkert ännu.
hmmmmm nu är den bigga frågan om jag ska käka macka , eller smooothie eller flingor? mhm jag vet att ni inte heller hade kunnat bestämma er! :o
här kommer en bild från arkivet!

blev en på mig och maja!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!