♥trött nellie ikväll!

sholli Bolli!

sitter hemma,har nyss vräkt i mig en cheese burgare! myysigt..öhm
nyss var de tonår, så tittade vi på film,och den sög eftersom jag inte fattaade nånting..
sen innan de  åkte jag och sanna,maja in till stan och "shoppade" och åt, så tittade jag på thomas sabo kedjor! måste köpa en tjockare kedja! min är för smal!
men nu övar jag till Valentines konserten imon ,där jag och sanna ska sjunga.. Utan Dina Andetag:):):)
nu ska jag öva! ha de bäst! skriver imon!♥



gammal bild sen ever..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!