♥YEY ^.-

Shooshiii ♥

dagen har varit drryg, som resten av veckan.
vaknade vid halv 10 ,och sen åkte jag fram och handlade, mamma lovat och göra hem gjorde kina mat! älska♥
sen ska jag fråga om någon kan vara när de slutat skolan, har lust att gå ut en runda!
imorgon ska jag in till stan med mina bästa vänner , sanna, jessika, vina som fyller år, och kanske flori! underbart, vi ska gå på stan, käka kina mat kanske,  och kanske, se bio eller bowla eller bada i sannarps badet, eftersom Vina fyller år! GRATTIS WHINNIE THE POOH !
på söndag blir de sätila och bo hos moster i 1 veckan, skit underbart det också!
men om en stund kommer sanna hit med mina kakor som klassen ska sälja !
så ska ut och sälja de sen med ;)


de här ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!