Grym dag

Shenashena

haft en grym dag.
Imorsen mötte jag först upp Robert,
sen mötte vi upp Brandon, sen gick vi till Bosgårdsfallet., så hade de nått soft airgun krig.
sen mötte vi sanna, så stack vi och badade! kaaaaaallt
så träffade vi Emma,Carro och Matilda! roligt de med.
sen stack sanna och robert, så nu har jag varit med älskling hela kvällen hemma hos han.
Nu sitter jag påklädd i älsklings tröja och har ont i nacken, dags att sova.
imon blir de att va med älskling igen!
& förlåt för jag inte hunnit blogga, de är ju sommar!



bilder tagna av Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!