Dags att dejta kudden..☺

Shooo fan!

nu är jag cp trött, ska bara tvätta bort kladdet i trynet,rengöra fejjan, borsta gaddarna,och fläta håret i 8 flätor♥
ska ha vågit hår imon, så ska somna med flätor så de blir vågit.
imon är de skoavslutning, och efter de ska jag äta tårta med some släkt och sedan kommer älskling till mig, hoppas på nått kul & mysigt som vanligt!
lördag morgon tar jag och sanna tåget till kungsbacka för en shoppingtur och sedan vidare till att sova hos min moster tills onsdag! liseberg troligtvis på måndag!
PUSS



5 & 6 ans skolavslutningar, hittade inte bilden sen 7an, vi tar ju ny i imon! :)

sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!