♥21:42

hejsan alla!

jag har varit sjuk idag,men kommer till skolan imon, för mår inte alls dåligt längre som tur är, har börjat typ älska lektionerna vi har i klassen!
dagen har varit seg , men ändå inte. suttit mest vid datan förutom när jag ätit mat, va iallafall nått gott att äta!
om en stund ska jag sova,nu på kvällen har jag varit hos maria, för mamma skulle hit och fika med marias mamma.
men va ändå frisk så gjorde inget att jag fick röra på mig lite.
imon är de teater, de är nice tycker jag!
sen är jag arg för super mario spelet på facebook försvann för ca en timme sen, den ända saken som underhållit mig idag! :(




de små bilderna är klickbara.


Puss

Kommentarer
Postat av: maria

söta vi är :) tihih. love u<3

2011-03-08 @ 06:51:16
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!