♥bästa helgen , men världens bästa människor!

hejsan allihopa!

nu var de ju ett tag sedan, och jag önskar de taget varade för evigt.
supernajs helgen i halmstad var ju i helgen.. var så underbart ni alla som va där är guldvärda!
men har nog aldrig ätit så mke mat, som vi åt där, känner mig som en fet gris HAHA^^
men de värsta var när jag och tony & rasmus gick en runda och sen kom tillbaka så kom vi in i tjejernas rum, så låg de massa cheeseballs i våra kläder, i våra sovsäcker, på madrasserna,de hade kasstat runt underkläder och smink som var vårat i rummet,fyllt majas sovsäck med sand, och min med cheeseballs, och tagit in pinnar och slängt där :@ har nog aldrig varit argare..
men iaf, utom de, så var allt toppen, lärde känna as snäll tjejer, som blev mina underbara vänner, och nu kommer bilder!♥

jag & allison

jag och Carola

jag och carl

jag och Vera Pera

jag och stina fina

jag och allison, & Husdjur

jag stina& maja


älskar er alla♥




Kommentarer
Postat av: isak axelsson

ahhahah najs <3

2011-03-27 @ 18:55:52
Postat av: fiisken<3

naw ^^<3

2011-03-27 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!