♥Frilufts Dag

Hello smello!

nyss kommit hem från stan,för jag, jessika, Jenny Holmén, Anna Wahlström och Elin johansson åkte in till stan och första fikade väldigt snabbt sen åkte vi till emmas dans uppvisning, den va sjukt bra! fyy! hon är så duktig.
i skolan idag hade vi frilufts dag! den va sådär iallafall i början gick vi 1,2 mil, och sen hade vi 3timmar fritt så då tog vi först bilder i skolan, jag ,peter,annie,flori,alli,carl,sanna och fahrije!
sen gick vi hem till farre och hämtade hennes system men ska nog få bilderna imon från henne, så än så länge får ni de andra bilderna tagna med mobil.
sen tittade vi på film, vi kunde välja mellan 2 men blev och titta på step up, den va sådär,men han är SÅ SNYGG!
nu har jag kommit hem och ätit, snart ska jag plugga lite, sen cama med maria, och snacka med alex om han har tid för mig :)
här kommer mobilbilderna, ni får fler imon tror jag!då kommer alla!





denna är favoriten, så hilma cool

jag älskar er alla enormt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!