♥hej morgon , inte alls trött..

helllo everyone!

vaknade av att jasmina väckte mig idag igen, klockan halv 8.. trevligt värre! men alltid bra så jag kommer upp tidigt imorgon med.
idag jag ska jag hem vid 5, men än så länge,inte göra ett piss..eller jo äta,men de är ju inte särskilt skit kul!
haha..
HAHAHA.. igår lärde jag lillebror hur man leker med camen på datorn, så när jag kom hem från stan hade han kompis hemma, så detta blev då resultatet..



den brunhårige men grå tröja, är min bror, och tjejen är min lillsis, så ingen blandar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!