♥hos pappa

hejsan

sitter här med Jasmina lillsyrra och käkar sourworms,pistasch nötter,kinde maxi,kinde ägg, lösgodis,och dricker fanta!
vi har nyss varit ute och köpt allting,ercan sitter och spelar wow, pappa som lärt honom.
imon blir det stan med Jessika&Vina kanske sanna.
sen frälsis och lovsånga med allisonshannonbannon.
innan åt vi fyllda paprikor med, vilket jag bara ääälskaaar! mummmms
men  nu ska jag sova, för annars orkar jag inte upp imon,eller.. nu ska jag sova eftersom jag ändå kommer bli väckt imon..









älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!