♥långdag.

telefonen ringer,men vågar jag svara? jag vill inte förklara det som hänt.
Den fortsätter ringa, och jag vill bara springa därifrån, jag vill  inte glömma, glömma det som var.
Jag vet att jag inte vart så bra ,för jag inte sa det som det va, det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet
Men lovar att alltid finnas där, fastän det har blivit som det är,för ingen förstår så bra som du,
det kan jag lova här och nu.
Sist när jag såg dig, du var du så ensam,Dina ögon var inte, det samma som jag minns,
Kan jag förlåta istället för och gråta?
För jag vill inte glömma , glömma de som var.
Jag vet att jag inte vart så bra ,för jag inte sa det som det va, det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet
Men lovar att alltid finnas där, fastän det har blivit som det är,för ingen förstår så bra som du,
det kan jag lova här och nu.

någon annan som önskat sig någon/något ni inte kunnat få?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!