♥my brother , a big part of my heart.

jag måste bara säga att.. jag har världens bästa lille bror♥

han är underbar på alla sätt och vis, jag älskar han så otroligt mycket, han och jag för evigt så är det bara.
jag hoppas med hela mitt hjärta att det som nu har hänt med dig blir bättre, eftersom det visar sig vara allvarligt..
blev så jävla rädd när jag fick reda på vad som hade hänt..
jag älskar dig,och det kommer jag alltid göra du är min hoomie lillebror! du är bäst♥

+ att du är världens finaste människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!