♥rolig lördag

hejsan tjockisar!

hur mår ni? jag mår bra.
allison sov hos mig inatt, så kom sanna på morgonen så stack vi 3 hem till morfar och sprang löpband, och bastade! hur gött som helst, gick ner 2 kg på att springa 20minuter! :D så himla glad!
efter de stack jag sanna och allison till robin och typ dampade, tillexempel jag gick in på hans spotify och gjorde en lista som hette: nellie bästa bästis lista, och la till massa skit som typ: hacka hål!
hahahh sen skulle robin skaka hand med mig, då tryckte han så hårt så de knäcktes till, han tyckte själv det va äckligt.
sen så fick jag robins hund zan att kissa ner sig när jag klappade han, sen skulle vi ut och släppa ut hästarna, så rymde en, för jag öppnade grinden..;$ jag skääääääms..
nu ska allison sova här igen, så nu lagar vi fyllda paprikar med yoghurt! MUMS min favorit.
imorgon ska jag upp halv 9 för det är kyrkan vid halv 10, sen på resten av den dagen blir det att plugga till matte & hemkunskaps prov  tills på torsdag & fredag! bläääsh..


nu ska jag äta gott och ha lördags mys framför tvn!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!