♥svar på frågestund!

snyggaste kändis killen och snyggaste kändis tjejen?
-snyggaste kändis killen måste vara Zandro Santiago och Chace Crawford, och tjejen måste vara Vanessa Hudgens.
favorit land?
-Usa
vart ska du bo när du går ut gymnasiet?
-antingen ska jag plugga vidare och bo kvar här eller flytta till nått mysigt, om jag inte bor med allison som rums kompis..
favorit plagg??
denna kavajen, älskar den!
bästa ämne i skolan? isf varför?
hemkunskap,engelska och slöjd! älskar de! därför att jag är bra på engelska,jätte lätt för de, och de andra bara rockar fedt!

bästa lärare ? och varför??:)

Tom Abrahamsson, Petra Lindespong.

om du fick byta liv med vem som helst, vem skulle det vara?

Lisa Linck ,fotograf, Zandro Santiagos flickvän ,hon tar så himla fina bilder.

vem är du närmast med i din familj?:D

min pappii, vi är värsta hooomies :D

och din favorit dricka?:)

Iskallt vatten ! eller fanta..

favorit band/artist?

Dead by april  & Bullet of my valentine ,Nelly & Vanessa hudgens.

och musik? isf varför?:p

allt möjligt, metall , rock, lugn äcsh allt! nästan typ..

har du nån barndoms vän?

det mmåste vara alice forss, vi umgicks varje dag som små! :)

vilka av dina vänner umgås du mest med?? :D:p

umgås mest med, Florídona,Sanna,Maria,Allison, Maja,jessika & vina !

har du några klädtips just nu?

japp det har jag!  det kommer efter alla frågor så kika längre ner!;)

Har du något favorit godis eller något sådant?O.o

-lakris! och surt! fy! älskar de! kööööp t mig!

har du några piercingar / tatueringar ?

har hål i öronen, navel piercing!

och om du fick pierca dig på nått ställe du inte redan gjort på, vilket skulle det vara isåfall?:):)

skulle nog isåfall pierca mig i  näsan eller under läppen, men just nu funderar jag på töjning, och när jag blir äldre kommer nån tatuering , om jag törs.

har du varit kär?

2 gånger, just nu och en gång innan, då har det verkligen varit äkta.

Dina största fobier?

Hajar & spindlar, samt höjder! fyyyy!

vad använder du för smink och hårgrejer`?;p

använder en mascara som heter: Maybelline yellow. och sen använder jag Taft hårspray (röd)

Om du skulle ta med en sak till en öde ö, vad skulle de vara?^^,<3

En kniv eller en kompis. ^.-

om det skulle börja brinna hemma hos dig, vad var de 4 första sakerna du skulle rädda?:);)

min familj skulle ta sig ut själv, så fotoalbum, min kudde, atos, och min garderob, allt annat är de ju fan garanti på :p

kan du inte lägga ut en bild från 2009, en från 2010 och en från 2011 ? så man kan se skillnaden i något inlägg?(:

jodå, kommer i veckan!

på vilket sätt skulle du välja att dö på, om du var tvungen att dö?:o

skjuten i huvudet eller överdos.

ska du videoblogga nån gång?

kanske, men inte 100% säkert,men kanske de.

lägg ut outfits förfan!?

okejokej, chilla

är du petig av dig när de gäller städning och skit?

njaa, när de gäller hemma , förutom mitt rum, gillar att städa hos kompisar AHHA

favorit djur?

hund.

och de djuret du tycker är fulast?

Lama, lamor, de är så himla fula.

sötaste djuret?

Arrangora kanin

om du fick 5000 vad var första du skulle köpa för dem?:p

systemkamera för 3000 och mobil för 2000 :):)

skulle du helst valt en system kamera,tv eller Mobil?O.o -(O.O)-

systemkamera :)

favorit årstid?

sommar / vår

hav eller sjö?

sjö,känns som hajen ska komma i havet

soluppgång eller solnedgång?

solnedgång

rosor eller violer?

rosor

Blond eller brunett?

brunett

Jeans eller strump byxor?

strumpbyxor!

 

& nu kommer klädtips ifrån mig!


 

en favorit som står högst upp på listan! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!