♥tandläkaren..:o

hejjjsan!

nu har jag nyss kommit hem från skolan, har inte ätit sedan i morse, ingen god mat i skolan,hann inte med frukost och nu va det inte god mat hemma..
Idag ska jag bara plugga, och välja ut färger inför omålning av rummet
blir att lägga mig tidigt idag,var uppe till 1 tiden igår, kunde inte somna, försökte allt,men somnade inte!
imorgon är det teater i skolan, och efterskolan ska jag in till halmstad  och sjunga, får se hur det går...
Dagen var sådär, eftersom jag hade tandläkare, och flori hade 20minuter efter mig så det va extra bra, slapp gå själv,hon blev färdig innnan mig,så hon gick in och satte sig och kollade på när jag var inne.:o
nu ska jag titta på gossip girl, sen plugga religon!
hare göttans , pussar
gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!